Grąžinimas
» Naujas (nedėvėtas, nepraradusias prekinės išvaizdos) prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo prekės įsigijimo el. parduotuvėje.
» Naujos nedėvėtos liemenėlės, tamprės, apatiniai marškinėliai taip pat gali būti grąžinami.
» Dėl higienos priežasčių apatinės kelnaitės/šortukai yra negrąžinami ir nekeičiami.
» Brokuotos prekės keičiamos arba grąžinamos visada.
» Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
PREKIŲ KEITIMAS
Norėdami pakeisti dydį ar prekę – tiesiog grąžinkite gautą prekę, o norimą dydį užsakykite iš naujo. Pasirinktą produktą rezervuosime Jums.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į užpildytoje formoje nurodytą sąskaitą per 14 d. d. nuo grąžinamų prekių gavimo.
GRĄŽINIMO INSTRUKCIJA
1. Prisijunkite prie grąžinimo sistemos. Tai padaryti galite dviem būdais:
» Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti
» Užsakymo patvirtinimo laiške paspauskite nuorodą "Peržiūrėti užsakymą".
2. Pasirinkite užsakymą, kurį norite grąžinti ir paspauskite “grąžinimo forma”:
3. Lentelėje pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti, įrašykite grąžinimo priežastį, įrašykite savo banko sąskaitos numerį ir pasirinkite grąžinimo būdą:
4. Spauskite “siųsti”. El. paštu gausite patvirtinimą, kad Jūsų grąžinimo prašymas priimtas.
5. Per 3-7 d.d. iškviesime Jums kurjerį, kuris paims prekes. Siuntimo lipduką užklijuos kurjeris.
6. Grąžindami siuntą Omniva/ LP Express terminalu, el. paštu ir SMS žinute gausite siuntos numerį. Terminale pasirinkę siųsti siuntą, suveskite gautą siuntos numerį ir toliau vadovaukitės terminalo instrukcijomis.
7. Dėžutėje supakuokite grąžinamą prekę ir viską tvarkingai užklijuokite. Jei grąžinamus gaminius siunčiate sename siuntos voke, nepamirškite uždengti/nuplėšti senojo siuntos lipduko prieš užklijuojant naująjį.
Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
Siuntoms, grąžinamoms iš užsienio valstybių, rekomenduojame išsaugoti siuntos sekimo numerį. Prireikus, jį pateikti, kad būtų galima patikrinti siuntos statusą ir lokaciją.
_______________________________________________________________
RETURN
- You can return new (unworn, without loss of merchantable appearance) goods within 30 days of purchase in the e-shop.
- New, unworn bras, leggings and underwear can also be returned.
- For hygienic reasons, underpants/ shorts are non-returnable and non-exchangeable.
- Goods with defects can always be exchanged or returned.
- Goods delivered to an address outside Lithuania must be returned at the buyer's own expense and with the ordered transport.
EXCHANGE OF GOODS
To exchange a size or a different product, simply return the product you have received and reorder the size you want. We will reserve new product for you.
INFORMATION TO NON-LITHUANIAN RESIDENTS:
To return products, please contact us by email [email protected] or by phone +370 52 141957.
We will send you a return form to fill in. Please print it out and put it in the parcel. We will refund You within 14 working days when the parcel reaches us.
Goods delivered to an address outside Lithuania are returned at the buyer's own expense and with the transport ordered by the buyer.
For parcels returned from foreign countries, we recommend to keep a tracking number for the parcel. If necessary, please provide it to check the status and location of the parcel.