Šukuotinės medvilnės marškinėliai ABOUT
KALĖDINIS PASIŪLYMAS!
-25% PAPILDOMAI atrinktų prekių krepšeliui su kodu: KALEDOS25 perkant už 15€ ar daugiau.
Akcijos laikotarpis 12.25-12.29 d.
* [object Object]
Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Kitu atveju - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
- *Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
- Į LP Express arba Omniva terminalą - 2,49 Eur.
- Į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
- Į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
Daugiau informacijos apie pristatymą rasite čia.
Modelis yra 176 cm ūgio ir dėvi S dydį.
Kas yra šukuotinė medvilnė?
Šukuotinė medvilnė yra ypač minkšta medvilnės rūšis – mechaniniu būdu apdorotas pluoštas, iš kurio pašalinti trumpesni bei šiurkštesni plaušeliai, paliekant tik ilgiausius, tiesiausius bei tolygiausius iš jų. Tokio apdirbimo metu papildomai pašalinami ir pluošte likę nešvarumai.
Kokiomis savybėmis ji pasižymi?
Dėl specialios apdirbimo technologijos šis pluoštas yra ypatingai minkštas, švelnus, tvirtas bei atsparus dilimui. Medžiaga savyje turi nuostabaus švytėjimo ir yra dažnai naudojama namų tekstilės gamybai, dėl savo minkštumo ir pralaidumo orui savybių puikiai tinka kūdikiams ar turintiems jautrią odą žmonėms.
Šukuotinės medvilnės priežiūra
Šukuotinės medvilnės priežiūra beveik nesiskiria nuo įprastos medvinės, kurią galima skalbti ir džiovinti bet kokioje temperatūroje. Tačiau norint, kad šukuotinė dažyta (spalvota) medvilnė ilgiau tarnautų, gaminių skalbimui rinkitės vėsesnį vandenį, švelnesnes skalbimo priemones, lyginkite vidutinės kaitros medvilnės režimu.
„Utenos trikotažas“ išskirtinį dėmesį skiria kokybei, tvarumui ir socialinei atsakomybei. Mūsų šukuotinės medvilnės medžiagos atitinka visuotinai pripažinto ekologinio standarto OEKO-TEX® STANDARD 100 reikalavimus, taip pat bendrovėje galiojančius Green Energy, vadybos sistemų ISO 9001 ir aplinkosaugos ISO 14001 standartus – tai reiškia, kad su mūsų gaminiais galite jaustis visiškai saugūs!
PRISTATYMAS
1. Pristatymo būdai Lietuvoje:
Atsiėmimas Omniva terminale.
Atsiėmimas LP Express terminale.
Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą.
Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje.
» Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Jeigu krepšelio vertė yra mažesnė nei 45 Eur - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
»*Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
»Pristatymas į LP Express arba Omniva terminalą - 1,79 Eur.
» Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
» Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
» Pristatymas trunka 3 – 5 darbo dienas.
Dėmesio! Šventinėmis dienomis bei sezoninių prekių išpardavimo metu, pristatymo terminas gali užtrukti iki 7 d.d.
2. Pristatymas į užsienį:
» Pristatymas Europos Sąjungoje:
Pristatymo kaina į ES šalis – 10 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Pristatymas į kitas šalis:
Pristatymo kaina – 15 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Visi užsakymai į užsienio valstybes yra pristatomi per DHL siuntų tarnybą.
» SVARBU! Už siuntas, pristatomas ne į ES šalis, kurioms buvo pritaikytas muito mokestis, neatsakome.
GRĄŽINIMAS
» Naujas (nedėvėtas, nepraradusias prekinės išvaizdos) prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo prekės įsigijimo el. parduotuvėje.
» Naujos nedėvėtos liemenėlės, tamprės, apatiniai marškinėliai taip pat gali būti grąžinami.
» Dėl higienos priežasčių apatinės kelnaitės/šortukai yra negrąžinami ir nekeičiami.
» Brokuotos prekės keičiamos arba grąžinamos visada.
» Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
PREKIŲ KEITIMAS
Norėdami pakeisti dydį ar prekę – tiesiog grąžinkite gautą prekę, o norimą dydį užsakykite iš naujo. Pasirinktą produktą rezervuosime Jums.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į užpildytoje formoje nurodytą sąskaitą per 14 d. d. nuo grąžinamų prekių gavimo.
GRĄŽINIMO INSTRUKCIJA
1. Prisijunkite prie grąžinimo sistemos. Tai padaryti galite dviem būdais:
» Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti
» Užsakymo patvirtinimo laiške paspauskite nuorodą "Peržiūrėti užsakymą"
2. Pasirinkite užsakymą, kurį norite grąžinti ir paspauskite “grąžinimo forma”:
3. Lentelėje pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti, įrašykite grąžinimo priežastį, įrašykite savo banko sąskaitos numerį ir pasirinkite grąžinimo būdą:
4. Spauskite “siųsti”. El. paštu gausite patvirtinimą, kad Jūsų grąžinimo prašymas priimtas.
5. Per 3-7 d.d. iškviesime Jums kurjerį, kuris paims prekes. Siuntimo lipduką užklijuos kurjeris.
6. Grąžindami siuntą Omniva/ LP Express terminalu, el. paštu ir SMS žinute gausite siuntos numerį. Terminale pasirinkę siųsti siuntą, suveskite gautą siuntos numerį ir toliau vadovaukitės terminalo instrukcijomis.
7. Dėžutėje supakuokite grąžinamą prekę ir viską tvarkingai užklijuokite. Jei grąžinamus gaminius siunčiate sename siuntos voke, nepamirškite uždengti/nuplėšti senojo siuntos lipduko prieš užklijuojant naująjį.
Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
Siuntoms, grąžinamoms iš užsienio valstybių, rekomenduojame išsaugoti siuntos sekimo numerį. Prireikus, jį pateikti, kad būtų galima patikrinti siuntos statusą ir lokaciją.
Daugiau informacijos apie pristatymą ir grąžinimą rasite https://www.utenostrikotazas.lt/duk
Jeigu turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el. paštu - [email protected] arba telefonu +370 52 141957