Organinės medvilnės palaidinė
Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Kitu atveju - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
- *Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
- Į LP Express arba Omniva terminalą - 2,49 Eur.
- Į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
- Į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
Daugiau informacijos apie pristatymą rasite čia.
Modelis yra 177 cm ūgio ir dėvi S dydį.
Kas yra organinė medvilnė?
Organinė medvilnė yra viena iš dažniausiai drabužių gamyboje naudojamo natūralaus pluošto – medvilnės, rūšių, auginama tik sertifikuotuose ūkiuose, nenaudojant jokių kenksmingų medžiagų, genetiškai modifikuotų sėklų, herbicidų ar sintetinių trąšų. Ūkininkų ūkiuose organinės medvinės žiedai yra surenkami rankomis, o verpalų gamybai taikomi tik aplinkosaugos reikalavimus atitinkantys technologiniai metodai, atsisakant bet kokių chemikalų panaudojimo. Tokios šio pluošto auginimo sąlygos lemia, kad organinės medvilnės augimo laikas yra žymiai ilgesnis.
Kokiomis savybėmis ji pasižymi?
Organinės medvilnės pluoštas yra labai elastingas ir puikiai prisitaiko prie kūno, labai gerai sugeria drėgmę. Dėl visiškai natūralaus auginimo proceso organinė medvilnė idealiai tinka kūdikiams, taip pat alergiškiems, turintiems jautrią odą žmonėms. Organinę medvilnę dažnai renkasi kokybę vertinantys bei už savo bei aplinkos tausojimą pasisakantys vartotojai.
Organinės medvilnės priežiūra
Turint organinės medvilnės pluošto gaminių yra labai svarbu skaityti jų etiketes – skalbimo mašinoje organinės medvilnės gaminius skalbti galima tik tuomet, jei tai nurodoma jų etiketėse bei laikantis jose pateiktų rekomendacijų. Kadangi organinė medvilnė nėra chemiškai apdorota, patartina vengti agresyvių skalbimo ar balinimo priemonių, itin atidžiai rinktis džiovinimo temperatūrą – esant per dideliam karščiui organinės medvilnė gali susitraukti, todėl geriau gaminius palikti džiūti natūraliai, vertikalioje padėtyje.
„Utenos trikotažas“ kiekviename savo žingsnyje taiko ekologiškos, skaidrios ir sąžiningos tekstilės gamybos standartus. Mūsų organinė medvilnė atitinka Pasaulinio organinės tekstilės standarto (GOTS) ir visuotinai pripažinto ekologinio standarto OEKO-TEX® STANDARD 100 reikalavimus, taip pat bendrovėje galiojančius Green Energy, vadybos sistemų ISO 9001, aplinkosaugos ISO 14001 ir socialinės atsakomybės SA8000 standartus. Mūsų ekologiškuose gaminiuose nerasite jokių draudžiamų medžiagų, gamybai naudojame tik pažangias technologijas ir aplinką tausojančias medžiagas!
PRISTATYMAS
1. Pristatymo būdai Lietuvoje:
Atsiėmimas Omniva terminale.
Atsiėmimas LP Express terminale.
Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą.
Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje.
» Lietuvoje nemokamas* pristatymas taikomas užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė arba lygi 45 Eur. Jeigu krepšelio vertė yra mažesnė nei 45 Eur - papildomai priskaičiuojamas pristatymo mokestis:
»*Pristatymo kaina į Kuršių neriją 25 Eur.
»Pristatymas į LP Express arba Omniva terminalą - 1,79 Eur.
» Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą - 2,9 Eur.
» Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių - 2,5 Eur.
» Pristatymas trunka 3 – 5 darbo dienas.
Dėmesio! Šventinėmis dienomis bei sezoninių prekių išpardavimo metu, pristatymo terminas gali užtrukti iki 7 d.d.
2. Pristatymas į užsienį:
» Pristatymas Europos Sąjungoje:
Pristatymo kaina į ES šalis – 10 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Pristatymas į kitas šalis:
Pristatymo kaina – 15 Eur. Pristatymo trukmė 4 – 7 darbo dienos.
» Visi užsakymai į užsienio valstybes yra pristatomi per DHL siuntų tarnybą.
» SVARBU! Už siuntas, pristatomas ne į ES šalis, kurioms buvo pritaikytas muito mokestis, neatsakome.
GRĄŽINIMAS
» Naujas (nedėvėtas, nepraradusias prekinės išvaizdos) prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo prekės įsigijimo el. parduotuvėje.
» Naujos nedėvėtos liemenėlės, tamprės, apatiniai marškinėliai taip pat gali būti grąžinami.
» Dėl higienos priežasčių apatinės kelnaitės/šortukai yra negrąžinami ir nekeičiami.
» Brokuotos prekės keičiamos arba grąžinamos visada.
» Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
PREKIŲ KEITIMAS
Norėdami pakeisti dydį ar prekę – tiesiog grąžinkite gautą prekę, o norimą dydį užsakykite iš naujo. Pasirinktą produktą rezervuosime Jums.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į užpildytoje formoje nurodytą sąskaitą per 14 d. d. nuo grąžinamų prekių gavimo.
GRĄŽINIMO INSTRUKCIJA
1. Prisijunkite prie grąžinimo sistemos. Tai padaryti galite dviem būdais:
» Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie savo paskyros: https://www.utenostrikotazas.lt/prisijungti
» Užsakymo patvirtinimo laiške paspauskite nuorodą "Peržiūrėti užsakymą"
2. Pasirinkite užsakymą, kurį norite grąžinti ir paspauskite “grąžinimo forma”:
3. Lentelėje pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti, įrašykite grąžinimo priežastį, įrašykite savo banko sąskaitos numerį ir pasirinkite grąžinimo būdą:
4. Spauskite “siųsti”. El. paštu gausite patvirtinimą, kad Jūsų grąžinimo prašymas priimtas.
5. Per 3-7 d.d. iškviesime Jums kurjerį, kuris paims prekes. Siuntimo lipduką užklijuos kurjeris.
6. Grąžindami siuntą Omniva/ LP Express terminalu, el. paštu ir SMS žinute gausite siuntos numerį. Terminale pasirinkę siųsti siuntą, suveskite gautą siuntos numerį ir toliau vadovaukitės terminalo instrukcijomis.
7. Dėžutėje supakuokite grąžinamą prekę ir viską tvarkingai užklijuokite. Jei grąžinamus gaminius siunčiate sename siuntos voke, nepamirškite uždengti/nuplėšti senojo siuntos lipduko prieš užklijuojant naująjį.
Prekes pristatytas adresu, kuris yra ne Lietuvoje - pirkėjas grąžina savo lėšomis ir paties užsakytu transportu.
Siuntoms, grąžinamoms iš užsienio valstybių, rekomenduojame išsaugoti siuntos sekimo numerį. Prireikus, jį pateikti, kad būtų galima patikrinti siuntos statusą ir lokaciją.
Daugiau informacijos apie pristatymą ir grąžinimą rasite https://www.utenostrikotazas.lt/duk
Jeigu turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el. paštu - [email protected] arba telefonu +370 52 141957